Politica de retur
Ultima actualizare: 19/08/2024 0720 781 912 Tarifele standard se aplica Va trebui precizat un numar de comanda, produsul/produsele pe
care doriti sa le returnati, contul bancar in care doriti sa va
fie restituita suma platita, adresa de unde trebuie preluate
produsele pentru retur, si dupa caz motivul returului. Dupa confirmarea procesului de retur, Terrible Fortune SRL va
trimite un curier catre adresa specificata pentru preluarea
produselor in maxim 2 zile lucratoare de la confirmarea
procesului de retur, in intervalul de timp stabilit. Clientul are responsabilitatea de a impacheta produsele in mod
corespunzator daca acestea au fost despachetate. Terrible Fortune SRL are obligatia de a restitui suma comenzii
intr-un maxim de 14 zile de la primirea produselor returnate. Restituirea sumei se va face DOAR in contul bancar indicat de
catre client (nu prin colet returnat cu ramburs). Se va restitui
doar contravaloare produselor, nu si costul transportului pentru
retur achitat de client. Clientul trebuie sa sustina costurile
transportului pentru retur doar daca returul NU se incadreaza in Refuz primire comanda
sau
Renuntare la cumparare. Cand plasati o comanda, acceptati implicit acesti termeni privind
returul produselor achizitionate.
Refuz primire comanda
Clientul are dreptul de a refuza primirea comenzii in oricare etapa a procesului de livrare fara nici un cost aditional. Daca clientul a refuzat livrarea, valoare comenzii va fi restituita in contul din care s-a facut plata (in cazul in care plata s-a facut cu cardul online), intr-un termen de maxim 7 zile de la reintoarcerea comenzii inapoi la noi.Renuntare la cumparare
Conform legislatiei in vigoare, clientul are dreptul de a returna un produs timp de 14 zile calendaristice de la primirea lui fara a preciza niciun motiv pentru retur. In cazul in care clientul doreste sa returneze un produs, suma platita ii va fi restituita intr-un maxim de 14 zile de la notificarea despre decizia luata. Pentru a initia un retur vedeti sectiunea Initierea unui retur.Retur
Procesul de retur exista pentru a-i oferi clientului o modalitate de a testa un produs in acelasi mod in care ar face-o intr-un magazin fizic. Ca un produs sa fie eligibil pentru procesul de retur trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:- Sa nu fi trecut mai mult de 30 de zile calendaristice din momentul in care produsul a ajuns la client.
- Sa nu fie un produs personalizat facut la cererea clientului.
- Sa nu fie de natura consumptibila.
- Sa nu fie un produs achizitionat dintr-un magazin fizic.
- Sa contina toate accesoriile aferente (incluzand ambalajul original)
- Daca produsul a fost desigilat, trebuie sa fie in aceeasi stare fizica/functionala ca atunci cand a fost scos din ambalaj.
- Daca produsul a fost desigilat, un motiv pentru retur este necesar.
Initierea unui retur
Pentru a initia un retur trebuie sa ne contactati folosind una din urmatoarele modalitati:- [email protected]
Email:
Telefonic la: