Pentru a îmbunătăți experiența ta pe site-ul nostru, folosim cookie-uri. Continuând navigarea, ești de acord cu utilizarea acestora. Poți afla mai multe despre cum le gestionăm și despre politica noastră de confidențialitate accesând politica cookies.

Politica de retur

Ultima actualizare: 19/08/2024

Refuz primire comanda

Clientul are dreptul de a refuza primirea comenzii in oricare etapa a procesului de livrare fara nici un cost aditional. Daca clientul a refuzat livrarea, valoare comenzii va fi restituita in contul din care s-a facut plata (in cazul in care plata s-a facut cu cardul online), intr-un termen de maxim 7 zile de la reintoarcerea comenzii inapoi la noi.

Renuntare la cumparare

Conform legislatiei in vigoare, clientul are dreptul de a returna un produs timp de 14 zile calendaristice de la primirea lui fara a preciza niciun motiv pentru retur. In cazul in care clientul doreste sa returneze un produs, suma platita ii va fi restituita intr-un maxim de 14 zile de la notificarea despre decizia luata. Pentru a initia un retur vedeti sectiunea Initierea unui retur.

Retur

Procesul de retur exista pentru a-i oferi clientului o modalitate de a testa un produs in acelasi mod in care ar face-o intr-un magazin fizic. Ca un produs sa fie eligibil pentru procesul de retur trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:
  • Sa nu fi trecut mai mult de 30 de zile calendaristice din momentul in care produsul a ajuns la client.
  • Sa nu fie un produs personalizat facut la cererea clientului.
  • Sa nu fie de natura consumptibila.
  • Sa nu fie un produs achizitionat dintr-un magazin fizic.
  • Sa contina toate accesoriile aferente (incluzand ambalajul original)
  • Daca produsul a fost desigilat, trebuie sa fie in aceeasi stare fizica/functionala ca atunci cand a fost scos din ambalaj.
  • Daca produsul a fost desigilat, un motiv pentru retur este necesar.
Pentru a initia un retur vedeti sectiunea Initierea unui retur.

Initierea unui retur

Pentru a initia un retur trebuie sa ne contactati folosind una din urmatoarele modalitati:
Telefonic la:
  • 0720 781 912
  • Tarifele standard se aplica
    Va trebui precizat un numar de comanda, produsul/produsele pe care doriti sa le returnati, contul bancar in care doriti sa va fie restituita suma platita, adresa de unde trebuie preluate produsele pentru retur, si dupa caz motivul returului. Dupa confirmarea procesului de retur, Terrible Fortune SRL va trimite un curier catre adresa specificata pentru preluarea produselor in maxim 2 zile lucratoare de la confirmarea procesului de retur, in intervalul de timp stabilit. Clientul are responsabilitatea de a impacheta produsele in mod corespunzator daca acestea au fost despachetate. Terrible Fortune SRL are obligatia de a restitui suma comenzii intr-un maxim de 14 zile de la primirea produselor returnate. Restituirea sumei se va face DOAR in contul bancar indicat de catre client (nu prin colet returnat cu ramburs). Se va restitui doar contravaloare produselor, nu si costul transportului pentru retur achitat de client. Clientul trebuie sa sustina costurile transportului pentru retur doar daca returul NU se incadreaza in Refuz primire comanda sau Renuntare la cumparare.
    Cand plasati o comanda, acceptati implicit acesti termeni privind returul produselor achizitionate.